7 Hoe werkt het? 1. Persoonlijke toegangscode Nieuwe leden ontvangen vanaf 2024 automatisch een persoonlijke toegangscode bij het lidmaatschap. Bent u al lid, maar heeft u niet eerder een persoonlijke toegangscode ontvangen? Vraag deze aan via www.amstelring.nl/ikwileencode. Per e-mail naar ledenservice@amstelring.nl (onder vermelding van uw lidnummer, naam, adres en woonplaats en geboorte- datum) of bellen naar 020 - 333 5100 kan ook. U ontvangt per huishouden 1 persoonlijke code per e-mail. 2. Verzilver uw code Ga naar www.amstelring.nl/ledendeals om toegang te krijgen tot de leukste deals. Klik op ‘verzilver uw code’ en maak een account aan. Zodra u bent ingelogd, heeft u toegang tot alle deals. 3. Kies uw leukste deal! Heeft u een passende aanbieding gevonden? Klik dan op de aanbieding van uw keuze en doorloop de bestel- en betaalprocedure. Uw e-tickets ontvangt u vervolgens per e-mail. Veel plezier met uw deal! Vragen? Heeft u vragen over het lidmaatschap of over de unieke toegangscode voor Amstelring Ledendeals? Neem dan contact op met ledenservice@amstelring.nl of bel: 020 - 333 5100. Belangrijk om te weten • V oor het bestellen in de Amstelring Ledenservice voordeelshop heeft u een computer, tablet of mobiele telefoon nodig en dient u in het bezit te zijn van een e-mailadres. • B ij beëindiging van het lidmaatschap vervalt uw persoonlijke inlogcode en daarmee de toegang tot de Amstelring Ledendeals. Vind uw deal!
RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=