21 e-mail van Ledenservice. Het eerste wat ik doe, is u opbellen om te horen wat uw wensen en behoeften zijn. Door goed te luisteren, probeer ik te bedenken wie van onze huishoudelijke hulpen het beste bij u en uw wensen past. Deze persoonlijke benadering is voor u én voor de huishoudelijke hulp belangrijk. Het komt maar heel zelden voor dat ik het mis heb en er geen ‘klik’ is tussen de klant en de hulp.” Bekend gezicht “Wij verzorgen alle voorkomende huishoudelijke werkzaamheden, maar bieden ook een beetje meer,” vertelt Vanessa. “U kunt rekenen op een vaste huishoudelijke hulp, dat betekent dus altijd hetzelfde, vertrouwde gezicht in huis. Bij ziekte van de vaste hulp wordt vervanging geregeld, u zit dus nooit zonder hulp. En vindt u het fijn om samen met de hulp koffie te drinken en even gezellig te praten? Of wilt u graag dat de hulp u begeleidt bij doktersbezoek of boodschappen doen, dan kan dat. We maken hier tijdens het kennismakingsgesprek goede afspraken over. Soms veranderen uw wensen en behoeften. Ook dan sta ik als bemiddelaar en vraagbaak voor u klaar, om een oplossing te vinden die goed aansluit bij u en uw huishoudelijke hulp.” Tussenoplossing Bij de dienst Particuliere huishoudelijke hulp is veel mogelijk. “Wekelijkse hulp voor het hele huis, maar ook invalhulp of lichte huishoudelijke hulp gecombineerd met gezelschap of hulp bij het boodschappen doen. Niet alleen hulpbehoevenden en senioren, maar ook jonge gezinnen maken gebruik van onze dienst. Wij zijn ook een ideale tussenoplossing voor mensen die wachten op een indicatie voor huishoudelijke hulp via de WMO. U kunt bij ons stoppen wanneer u wilt en net zo veel of weinig huishoudelijke hulp aanvragen die u denkt nodig te hebben.” Fotoalbum Vanessa kan inmiddels een beroep doen op 28 gescreende, ervaren en vriendelijke hulpen in de huishouding; medewerkers die ze allemaal persoonlijk kent. Heeft ze de juiste huishoudelijke hulp voor u gevonden, dan is het tijd voor een kennismakingsgesprek. “Ik maak een afspraak om samen met de hulp persoonlijk kennis met u te komen maken. In het verleden heb ik gemerkt, dat tijdens zo’n gesprek al snel een fotoalbum op tafel komt. Dat is fijn, zo leren we elkaar iets beter kennen. Natuurlijk doen we ook een rondje door het huis, bespreken we de taken en kijken we of alle schoonmaakmiddelen in huis zijn. Tenslotte spreken we in overleg met u af, op welke dag en op welk tijdstip de hulp gaat starten.” Aardig én slagvaardig De 66-jarige Lenie is maar wat blij met Chanelli, de vaste hulp die haar sinds een jaar de zware huishoudelijke taken uit handen neemt. “Door een ongelukje met de hond van een kennis van me, brak ik mijn middenvoetsbeentje. Een nare breuk waardoor ik nog weinig kon doen in huis, ik was echt beperkt. Gelukkig bracht de Particuliere huishoudelijke hulp uitkomst. Toen Vanessa me tijdens het kennismakingsgesprek aan Chanelli voorstelde, klikte het meteen. Vanessa heeft me daarna nog gebeld om te vragen of ik tevreden was, dat vond ik heel prettig. Van lieverlee kon ik zelf steeds wat meer doen, maar het lukte niet om volledig te herstellen. Daarom komt Chanelli nu nog eenmaal in de twee weken voor de dingen die ik zelf niet meer kan doen. Ze is erg aardig en gaat gelijk lekker aan de slag. De douche krijgt een beurt en de ramen worden gelapt. Helemaal prima!” Kan Particuliere huishoudelijke hulp ook voor u iets betekenen? Vraag vrijblijvend een kennismakingsgesprek aan. Prijs zonder ledenvoordeel: • € 27,- per uur Ledenvoordeel: • b ij herhaalde schoonmaak eenmalig 1 uur gratis: € 27,- korting Meer info of aanmelden: www.amstelring.nl/particulierehuishoudelijkehulp ledenservice@amstelring.nl 020 – 333 5100 U heeft géén WMO indicatie nodig van de gemeente voor het aanvragen van Particuliere huishoudelijke hulp. De gemiddelde tijd tussen uw aanvraag en het starten van de huishoudelijke hulp, is twee weken. Aan de bemiddeling en de gesprekken vooraf zijn geen kosten verbonden. Het doen van een aanvraag verplicht u nog tot niets.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=